MY GARDEN

ESQUEMAS PUNTO DE CRUZ GRATIS

ESQUEMAS PUNTO DE CRUZ GRATIS
Solo debes registrarte.

Hola noies, fa més de 3 anys que no publicava res per aquí, els motius han estat molts, i cap de bo, el principal la mort del meu pare que em va deixar molt tocada; evidentment com a tothom en tot aquest temps m'han passat moltes coses, les quals en el meu cas m'han deixat sense forces per poder compartir amb vosaltres els meus treballs.
Els meus treballs també han variat, i és per aquest motiu que he canviat el nom del bloc de "Marga's Happy Patchwork" a "Marga's Happy Crafts" no és que hagi deixat el patchwork, només que he obert nous horitzons de treball, i ara faig coses més variades.
Espero que totes continueu per aquí i ens puguem retrobar altre cop.
Petons a totes.

Hola chicas, hace más de 3 años que no publicaba nada por aquí, los motivos han sido muchos, y ninguno bueno, el principal fue la muerte de mi padre que me dejó muy tocada; evidentemente como todo el mundo en todo este tiempo me han pasado muchas cosas, las cuales en mi caso me han dejado sin fuerzas para poder compartir con vosotras mis trabajos.
Mis trabajos también han variado, y es por este motivo que he cambiado el nombre del blog de "Marga's Happy Patchwork" a "Marga's Happy Crafts" no es que haya dejado el patchwork, sólo que he abierto nuevos horizontes de trabajo, y ahora hago cosas más variadas.
Espero que todas continuéis por aquí y nos podamos reencontrar nuevo.
Besos para todas.

HAPPY CRAFTS.

0 comentarios: