MY GARDEN

ESQUEMAS PUNTO DE CRUZ GRATIS

ESQUEMAS PUNTO DE CRUZ GRATIS
Solo debes registrarte.

AVUI RECICLEM!!!

I tu, que fas amb els pots de les conserves un cop buits?

¿Y tu, que haces con los botes de las conservas cuando ya están vacíos?
Jo quan tinc un pot buit i l'he de llençar al contenidor del vidre, tinc la sensació de que estic llençant un petit gran tresor. Amb totes les possibilitats que ens ofereixen aquests recipients.

Yo cuando tengo un bote vacío y lo he de tirar al contenedor del vidrio, tengo la sensación de que estoy tirando un pequeño gran tesoro. Con todas las posibilidades que nos brindan estos recipientes.
Així doncs, avui us vull ensenyar la transformació d'aquests envasos, els quals tenen un munt d'utilitats, si fem treballar una mica l'enginy.

Así pues, hoy os quiero enseñar la transformación de estos envases, los cuales tienen un montón de utilidades, si hacemos trabajar un poco el ingenio.
Amb un parell de mans de pintura Autentico Chalk Paint, de Crea Decora Recicla, els pots ja ens canvien totalment el seu aspecte.
Ara només manca decorar-los al gust de cadascú, cintes, puntes, abaloris, botons i tot allò que més ens agradi.

Con un par de manos de pintura Autentico Chalk Paint, de Crea Decora Recicla, los botes ya nos cambian totalmente su aspecto.
Ahora sólo falta decorarlos al gusto de cada uno, cintas, encajes, abalorios, botones y todo aquello que más nos guste.
Un altre possibilitat és pintar i decorar les tapes dels pots, en aquest cas, jo també les he pintat amb Autentico Chalk Paint, un cop la pintura seca, he decorat les tapes amb uns tovallons de paper, amb la tècnica del decoupage.

Otra posibilidad es pintar y decorar las tapas de los botes, en este caso, yo también las he pintado con Autentico Chalk Paint, una vez la pintura seca, he decorado las tapas con unas servilletas de papel, con la técnica del decoupage.
Desprès he guarnit el coll dels pots de diferents maneres. I ja hi podem guardar el que vulguem, en aquest cas, serà per a les boles de cotó per desmaquillarnos.

Después he adornado el cuello de los botes de diferentes maneras. Y ya podemos guardar lo que queramos, en este caso, será para las bolas de algodón para desmaquillarnos.
I com que per dur els pots d'un lloc a l'altre necessitarem un recipient, que millor que reciclar una caixa de maduixes.

Y como para llevar los botes de un lugar a otro necesitaremos un recipiente, que mejor que reciclar una caja de fresas.
 La caixa està pintada amb pintura acrílica, i decorada amb papers d'scrap i una punta de batista brodada. En el cul de la caixa, he enganxat un full de gomaeva, que li dona un acabat més curós.

La caja está pintada con pintura acrílica, y decorada con papeles de scrap y una puntilla de batista bordada. En el culo de la caja, he pegado una hoja de gomaeva, que le da un acabado más curioso. 
Ara ja tenim pots per el bany, per posar-hi flors, els llapis, pinzells i tot allò que se'ns acudeixi.
Si us ha agradat, podeu deixar els vostres comentaris.

Ahora ya tenemos botes para el baño, para poner flores, los lápices, pinceles y todo lo que se nos ocurra.
Si os ha gustado, podeís dejar vuestros comentarios.



HAPPY CRAFTS

0 comentarios: